2020. aug 03.

Napi gondolat 20/8/3

írta: P.Gabriella
Napi gondolat 20/8/3

9a3c478d-01bb-4c9c-9365-3a2d8b4e7f9c.png

Van egy sok éve felállított vezérfonalam ehhez. Már próbáltam azóta eltérni tőle, de valahogy mindig bénán ütött ki, vagy fájón. Ez a vonal nem azt jelenti, hogy így KELL lennie a te életedben is, de nekem ez eddig működött.

VEZÉRVONALAM:

1.

Beveszem a leszarint.
Az egy képzeletbeli tabletta. Mikor bevettem elkezdtem kiépíteni az önbecsülésem, önhitem, önszeretetem, öngondoskodásom. “Elfejetettem” megfelelni a normáknak, vagy másik ember(ek)nek. Elkezdtem szeretni magam, mert ameddig magam nem, addig a másikat hogyan?

2.

Megértem.

Ahhoz hogy megérkezzem valahová, ahová elindultam egy kapcsolatban, vagy egy folyamatban, ildomos megértenem azt.
Mit takar a megértés?

Sokáig kutattam magamban...mígnem rájöttem, hogy megérteni annyi, mint rájönni az ok-okozat törvényére, a karmára. Hogy okkal vannak így a dolgok. Minden lélek felel a tetteiért. Megcsinálja magának a feladatot erre az életre és vannak ezek között olyanok, amik nem elkerülhetőek, választhatóak. Mindenki gyalogol a maga útján. Az az Út egy magasabb TUDAT elrendezése, így nekem, mint póri embernek szinte átláthatatlan a tervezése.

3.

Elfogadom.

Mit is?

Az előbbit. Hogy karma törvény van. Ezt elfogadom egy cselekményben, történésben, vagy egy emberben. Kérdés, el tudom-e, ha az értékrend nem egyezik, ha állandó fájdalmat, megalázottságot, erőszakot kell megéljek? Úgy a társadalomtól, helyzettől, vagy egy embertől akár.

4.

Szeretem.

Ha valamit, valakit el tudok fogadni, akkor szeretni is képes vagyok. De ez még az érzelmek szintje. Ez is egyfajta szeretet, de itt még az érzelmeim, a lelkem dobál ide-oda. Magasabb, vagy alacsonyabb kilengésen.

Ez a szeretet?

Nekem nem. 
Nekem a SZERetet az egy állapot. Egy nyugvó, megelégedettségi, békés állapot. Itt nincs SEMMI.  Érzelem legalábbis... Mégis itt van MINDEN! Mert itt van Isten, aki maga a szeretet.

Ha eltudtad fogadni azt az embert, akkor még az is kérdés, hogy ő akar-e veled jönni ebbe az állapotba? Túl tud-e lépni a saját elvárasain, kötelék építésein? Ez mát nagyon egyéni szint. 

Szóval ez van nekem. 
Változhat.

Amit ember mond, semmi sem kőbe vésett. Tudatszint függő.  (Azt hiszem �.)

SZÉP JÖVŐT!

 

 

Szólj hozzá

Élet Bölcsesség