2018. máj 23.

Gyapjú áztatás 1.

írta: P.Gabriella
Gyapjú áztatás 1.

img_4374.JPG

A szomszéd faluban lakó hozzáértő druszám azt javasolta, hogy háromszor áztassam be a gyapjút egy-egy napra ultra poros vízbe. 

g.JPG

40 liter langyos vizet hordtam ki egy elég nagy edénybe és feloldottam benne az ultraport. Elkezdtem belerakosgatni a gyapjút.

img_4376.JPG

Mikor egy birkányi gyapjú benne volt, elkezdtem belenyomogatni. (Most megpróbálom illően leírni a tapasztalataim.)  A szag ami elkezdett emelkedni a levegőben, nem volt sem kellemes, sem beszíni való. Legközelebb orrcsipesz. A vizeletes, ürülékes gyapjúból elkezdett kiázni a szenny és mindez mély barnára színezte a vizet. Most ebben hagyom holnapig, akkor lecserélem és újra készítek egy hasonló fürdőt.

g1.JPG

A kezem már 3X megmostam de még mindig gyanús szaga van. 

Szólj hozzá

Gazdaság Kézműves Gyapjú