2017. dec 20.

Advent utolsó napjai

írta: P.Gabriella
Advent utolsó napjai

anna_aji.JPG

Anna barátnőm ki nem fogyó szeretet áradata

Az advent az összegzés, változás, a szeretet felé kinyílás ideje.

Az idei évben megajándékozottnak érzem magam. Nemcsak a fizikai lét ajándékai miatt, hanem amit a lelki és szellemi térből kaptam. Amúgy sem voltam híján az ajándékoknak, mert egész életemben Isten tenyerén éreztem magam, függetlenül a történések rossz vagy jó kimenetelétől. Nagyon gyorsan megkaptam mindent. Az igaz, hogy sokkal nagyobb erőfeszítéseket kellett tennem, hogy a jót az életemben meg is tudjam őrizni. De ahol jó van, ott megjelenik a rossz is. Ehhez hozzá kellett szoknom. Megtanultam, hogy ne az érzéseim felől közelítsem meg a világot, hanem a tanulás a fejlődés irányából. Sajnos ez eléggé illúzió romboló tud lenni, de hát azért vagyok a földön, hogy felébredjek. Az erőpróbák megbizonyosítanak afelől, hogy nagggyon hibás a felfogásom, vagy nagggyon is helyben vagyok. Néha csak a változás, a jelen helyzet teljes kiélése (még ha pusztító is) és az önbecsülés, önszeretet, önhit megerősítése visz tovább. Nekem kell rájönnöm, hogy hogyan oldom meg a feladatot, de nagyon sok segítségem is van. Barátnőim, lelki társaim, szellemi segítők. Ez természetesen mindenkinek megvan, csak élnie kell vele. Nem vagyok semmiben sem különb, mint bárki más. Csak én használom a segítségeket és a magam fejlődésére fordítom. 

Idén valahogy nem jött, hogy bárkinek ajándékot kellene adnom. Pedig minden évben szoktam a barátnőimnek saját készítésűt adni. Nem nagy dolgokat: virágmagok, gyógytea, drót angyal...stb. Kicsit furi is volt, hogy ennek ellenére mennyit kaptam! Csordultig van a szívem! Köszönöm.

Itt eszembe jutott, hogy köszönetet mondok azoknak a férfiaknak is, akik az elmúlt években lelki társként segítettek abban (így vagy úgy), hogy megtaláljam az utat igaz Önmagamhoz.

piros_tunder.JPG

Nagy becsbe került Poór Anna csodás Vörös Tündére.

Egyben biztos vagyok. Hogy hiszek az emberi jóságban és az Isteni szeretetben. 

Szólj hozzá

ÉN