2017. dec 13.

Csoda este

írta: P.Gabriella
Csoda este

avagy Luca éjjelén

25359748_1565374440175157_436467325_n.jpg

Drüszler Ildikó fotója

Csoda estém volt. Gyertyafényes, Prágáról beszélgetős, Léleksimogatós, borozgatós, finom vacsizós.

Nagyon jól esett végig beszélni a nehézségeket, az örömöket. Pont erre volt szükségem. ♥ Még mindig figyelek befelé, hogy mit hozott elő a lelkem mélyéről?!

img_1068.JPG

sose_add_fel.JPG

nagzgzertza.JPG

Persze ajándékot is kaptam, ami megint nagy örömet okozott...meg pár mellékest is...hihihi.

Néha úgy érzem, hogy már nekem is adni kellene...mert csak kapok, kapok, kapok...tudom, ezt majd tovább adom...

angel-halo-wings-png-file.png

Utólag kellett rájönnöm - Ildi segített benne  -, hogy tulajdonképpen Luca napot ültünk. Mert ilyen jó melegséget, törődést és azt a jó érzést, amit magammal vittem, régen tapasztaltam meg. Köszönöm.

Szólj hozzá

ÉN