2017. dec 11.

Ajándék kapó nap

írta: P.Gabriella
Ajándék kapó nap

ajandek.JPG

Még mindig le-leülök és csak sírok a boldogságtól. Hogyan férhet bele ennyi szépség, meglepetés, várva várt izgalom egy napba!

Reggel korán a karácsonyi kaktusz virágzása köszöntött. Finom rózsaszínével teljesen benőcisedtem.

Aztán csöngetett a postás. Reméltem, hogy a fizetésem hozza... De nem! Két csomagot hozott. Az egyiket már vártam és nagyon izgultam. Dedikált példány Szakács Zsuzsa - Újraföstve könyve. Könyv az ötvenes nőknek. 

A második kicsi csomag pedig okozta a legnagyobb meglepetést! Heni, Édes! Csak ültem és néztem a gyönyörű keleti kiskanalam és zokogtam. A vers...a képeslap...egy csoda!!! Szarajevóban vette nekem, mert tudta, hogy van egy kiskanál mániám...és ideért! Azonnal beleillesztettem a Zsolnay perzsa mintás kávés csészémbe és ebből szürcsölgettem a kávém. Köszönöm, Naggggyon!!!♥ 

Belefér ennyi öröm egy napba?

Bele.

Szólj hozzá

ÉN