2020. júl 12.

Being childfree by choice: five women on why they decided not to have kids

írta: P.Gabriella
Being childfree by choice: five women on why they decided not to have kids

Tuuuudom...amerikaik nyeee...

Tuuuudom ne reklámozzam itt ezt a fajta női hozzáállást, mert a magyarnak gyarapodnia köll, ha akar ha nem.

Tuuuudom ez a vérmes feminizmus.

Én pedig azt mondom, hogy mindenki csinálja azt, amit akar. A nő dönthessen és döntsön is úgy, ahogy ő akar. Ne kelljen megfelelnie elvárásoknak. Ne kelljen szégyenkezve mennie azért, mert nem akar lelket fogadni erre a világra. Lehet nem is vállalt feladata. Ezen valaki elgondolkozott már?i

Mondom mindezt úgy, hogy négy gyermeket neveltem fel. Én ezt vállaltam és szerettem. Áldozatot hoztam, mert az volt. Gyönyörű éveim voltak anyaként, de feladtam magam erre az időszakra, csak hogy mindent a gyermekeimnek tudjak adni. Ez bizony nem való mindenkinek. 
Szeretném, ha a jövő arról szólna, hogy mindenki beálljon a feladatába. Aki gyermeket akar, abba; aki gyermektelen akar lenni, abba.
Úgy látom, hogy más lesz a leosztás eztán. 

Szólj hozzá

Változás Fiatalok Gyermekek