2018. júl 20.

hiperkarma - boldog még (official video)

írta: P.Gabriella
hiperkarma - boldog még (official video)

 lehetnél boldog még

amilyen még nem voltál

sosincsen késő már

te csak lépj és várj

kevés lesz minden szó

ahhoz hogy elmondhassam neked

mit érzek melletted

mikor jó jó jó

ha rámszólsz megvigasztal

kerüljünk együtt beljebb

minden nappal

itt ha körbenézek és te nevetsz rám

nem emlékszem rá hogy nem voltál

vajon hol lehettem mikor születtél?

vajon ki voltam én amikor megjöttél?

úgy unom mondani hogy sosem jó

unom hinni ami látható

bárcsak azt mondanám amit te szeretnél

amit ha meghallgatnál akkor nevetnél

velem

lehetnél másé még

ahogyan még nem lettél

sosem vagy ha mégis

akkor is már réges-réges rég

a magasban táncot jársz

alattad nincsen más csak a mély

se védőháló semmi

se egy kifeszített kötél

lenézel rám és érzem

közel jutsz lassan hozzám

mindenképpen

itt ha körbenézek és te nevetsz rám

nem emlékszem rá hogy nem voltál

vajon hol lehettem mikor születtél?

vajon ki voltam én mikor megjöttél?

úgy unom mondani hogy sosem jó

unom hinni ami látható

ugyan mihez kezdjek úgy az egésszel

ha te érzel és én meg közben nem érezhetek?

kereszten domboldalban

egy égő angyal táncol

a tűző nap körül

és körbenézek és te nevetsz rám

nem emlékszem rá hogy nem voltál

vajon hol lehettem mikor születtél?

vajon ki voltam én amikor megjöttél?

úgy unom mondani hogy sosem jó

unom hinni ami látható

de amikor a kezed megfogom és megérzed

egyből szorosabban kulcsolod az enyémet

végig neked szólt a dal a magasból

mindegy mindenki hogy mit gondol

nekem csak az számít ahogyan te érzel

nélküled a pokolba az egésszel

viszem

 

Szólj hozzá

Zene