2021. jan 01.

“Szép-új” naptári évkezdet

írta: P.Gabriella
“Szép-új” naptári évkezdet

ff79056f-d508-4808-bf1b-ef239edda425.jpeg

Nem tudom mit gondol az emberek nagy többsége a tegnapi éjszakáról...
Nekem rémálom volt jó néhány órán keresztül.
Mivel én semmit sem ünnepeltem (kivétel unokahúgom születése napját �), normál időben lefeküdtem. De nehezen ment az elalvás, mert szegény kutyám vadul és félelemben csaholt. Az éjfélt is csak onnan tudtam, hogy szegénykém még jobban ugatott, jajgatva. Órákig.
Elindult a gondolatmenetem...
Ember!
Tényleg várod, hogy minden új legyen és jó?
Én egy kis faluban lakom. Tényleg kicsiben. De olyan fényszennyezés van már, hogy az utcán sétálva este, nem lehet látni néhol a csillagos eget. Mint a városban. Meggondolatlanul belementem egy adventi kérésbe, szerveződésbe is. Hogy ne érezzék annyira a megszokott ünnepi készülődés hiányát az emberek, húztam egy számot a boltban lévő kosárkából és másodikán kivilágítottam az ablakom. Jövőre már nem teszem. Mert igen, a december nem a kifelé villogás ideje. Tudom, hogy a jóhiszeműség indította útjára ezt a kezdeményezést, de akkor sem volt helyes.
Ez a hangszennyezés meg...
Mit gondol az, aki megijedt a földrengésre, az éghajlatváltozásra, vagy bármi rajta kívüle (úgy gondolja) történt változásra? Hogy majd a részeg, zajos, csillogó tevékenységekkel változtat valamin? Nemcsak fizikailag szennyez, hanem már a térben is. Mitől változna bármi is?
A Föld csak válaszol a rezgésekre. Az a néhány ember, aki tisztán tud maradni, aki érzi az erőket melyek a földből lüktetnek, teszi a dolgát. Vajon elég?
Mitől lesz jobb ez a naptári év?
Te mit teszel érte?
Mivel szolgálod a Bolygót melyen lábaddal nap, mint nap lépéseket teszel?
Felfogod egyáltalán, hogy Ő él?
Felfogod, hogy a Természet, a felszínen lévő megnyilvánulása a Planétának?
Ebben az állatok, a növények is?
Emberi valónkról nem is beszélve...?
Mitől vagy Ember?
Mire vársz?
A sültgalambra!
Mert akkor érthető lehet a viselkedésed.

b8e25463-3299-4d9e-9283-fe25cef0bf7c.jpeg

Menj ki ma a Természetbe. Érints meg egy fát, a földet, nézz az Égboltra és köszönd meg, hogy része lehetsz! 

b6c669d7-2c96-4964-8f12-d55d39d728cc.jpeg

SZÉP JÖVŐT!

Szólj hozzá

Élet Természet ÉN