2018. már 27.

Hornyik Anna - Jártál a lelkemben, jártam a lelkedben

írta: P.Gabriella
Hornyik Anna - Jártál a lelkemben, jártam a lelkedben

Jártál a lelkemben,
jártam a lelkedben,
ódon paloták közt lépkedtem,
virág nyomaidat követtem,
jártam a lelkedben,
jártál a lelkemben.

Jártál a lelkemben,
jártam a lelkedben,
megértés volt az, mit kerestem,
rossz ösvényeket feledtem,
jártam a lelkedben,
jártál a lelkemben.

Jártál a lelkemben,
jártam a lelkedben,
szerelem égett légies szemedben,
két karod közt ébredtem,
jártam a lelkedben,
jártál a lelkemben.

Jártál a lelkemben,
jártam a lelkedben,
széles vállad magamhoz öleltem,
nélküled nem léteztem,
jártam a lelkedben,
jártál a lelkemben.

Jártál a lelkemben,
jártam a lelkedben,
melletted újra és újraszülettem,
ajkaidon pihentem,
jártam lelkedben,
jártál lelkemben.

Jártál a lelkemben,
jártam a lelkedben,
elhagytál közömbös kedvedben,
emlékszem jártomban, emlékszem keltemben:
jártam a lelkedben,
jártál a lelkemben.

Szólj hozzá

Vers