Pitypangos - P. Gabriella képújsága

Gnóthi szeauton - Ismerd meg ÖnMAGad

2017. dec 06.

Mit érzek?

írta: P.Gabriella
Mit érzek?

"Platinum Blond" - Suchitra Bhosle

 

Néha csak ülök és azon tűnődöm, hogy tudja-e mit érzek és mennyit jelent nekem?

 

Szabó Ibolya – Csodára várva (részlet)

Kaland csupán?
Mint annyi más!
Kedves, mint az ősz –
rövid és furcsa ragyogás.

Én fűzök több reményt?
S mit jelent neked!
Csak nekem kell kacagás
ha rám néz cinikus szemed,

csak én várom, hogy szólj,
hogy két kezeddel átkarolj.
Csak én érzem, hogy kell a szó,
hogy szólni jó?!

 

Szólj hozzá

Szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogyirral.blog.hu/api/trackback/id/tr6313450223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása